متن اهنگ من زنده ام سلن دیون











best melody

 

من زنده ام

By Celine Dion

اثری از سلن دیون

Words and Music

موسیقی و شعر

 by Kristian Lundin, Andreas Carlsson

از کریستین لاندین و آندریاس کارلسون

Year 2002

سال 2002

Translated by

ترجمه از

Alireza Ghaderi

علیرضا قادری

My feeling about this song:

I think this song can get energy to us for our life. Anytime you need energy listen to this song and pay attention to the meaning of it.

نظر من راجع به این آهنگ:

من فکر می کنم که این آهنگ برای زندگی مان به ما انرژی می دهد. هر وقت که نیاز به انرژی داشتید به این آهنگ گوش دهید و به معنی اش دقت کنید.

 

 



When you call on me

وقتی که تو به ملاقاتم می آیی
When I hear you

وقتی که می شنوم که تو
Breathe

نفس می کشی
I get wings to fly

برای پرواز بال در می آورم
I feel that I'm alive

احساس می کنم که زنده ام
When you look at me

وقتی که به من نگاه می کنی
I can touch the sky

می تونم آسمان را لمس کنم
I know that I'm alive

من می دونم که زنده ام
When you bless

وقتی که مبارک می کنی(شاد می کنی)
The day

روزم را
I just drift away

من در را شناور می شم
All my worries die

همه ناراحتی هایم از بین می رود
I'm glad that I'm

من خوش حالم که
Alive

زنده ام
You've set my heart

تو قلبم را مصمم (روشن)کردهای
On fire

بر روی آتش
Filled me with love

مرا از عشق پر کردی
Made me a woman on

مرا تبدیل به یک زن کردی
Clouds above

بالای ابرها
I couldn't get

من نمی توانستم
Much higher

بالاتر بروم
My spirit takes flight

روحم اوج می گیرد
'Cause I am alive

برای اینکه من زنده ام
When you call on me

وقتی که تو به ملاقاتم می آیی
When I hear you

وقتی که من می شنوم که
Breathe

نفس می کشی
I get wings to fly

برای پرواز کردن بال در می آورم
I feel that I'm alive

احساس می کنم که زنده ام
When you reach

وقتی که تو می رسی
For me

به من
Raising spirits high

روح مرا بالا می بری
God knows that

خدا می داند که
That I'll be the one

من همان خواهم بود که
Standing by

حرکت می کنم
Through good and

به سوی خوبی ها و
Through

به سوی
Trying times

زمان تلاش ها
And it's only begun

و این فقط شروع کار است
I can't wait for the

من نمی توانم صبر کنم
Rest of my life

برای ادامه زندگی ام           
When you call on me

وقتی که تو به ملاقاتم می آیی
When you reach

وقتی که می رسی
For me

به من
I get wings to fly

برای پرواز بال در می آورم
I feel that

احساس کنم که
When you bless

وقتی که مبارک(روشن) می کنی
The day

روزم را
I just drift away

من در راه شناور می شوم
All my worries die

همه ی ناراحتی های من از بین می رود           
I know that I'm alive

من می دانم که زنده ام
I get

من بال در می آورم
Wings to fly

برای پرواز
God knows that I'm

خدا می داند که
Alive

زنده ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 1:33 توسط sarvin habibi|


آخرين مطالب
» so tell me(الکساندر ریباک)
» why not me? (الکساندر ریباک)
» متن اهنگ البوم جدید الکساندر ربیاک
» متن اهنگ الکساندر ریباک years ago
» متن اهنگ Miracle
» بیوگرافی کریس دی برگ بزرگ
» TWO SIDES TO EVERY STORY(کریس)
» متن اهنگ من زنده ام سلن دیون
» متن اهنگ کریس دی برگ (Go Where Your Heart Believes)با ترجمه
» متن اهنگ کریس دی برگ و گروه ارین(دوستت دارم)همراه با ترجمه
» متن اهنگ تایتانیک از .......:)
» متن اهنگ this way is it از ...


Design By : Pichak